مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:422022-07-04اقتصادي

از شایعه تا واقعیت| ماجرای سکونت اتباع خارجی در حاشیه شهر اصفهان چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهای گذشته خبری مبنی بر سکونت اتباع خارجی در اصطبل و گاوداری در حاشیه شهر اصفهان منتشر شد که بیش از 15 خانوار در این سکونتگاه ها زندگی می کنند که باید ماهانه 1.

5 تا 2 میلیون تومان اجاره دهند؛ خبرنگار فارس موضوع خبر را از مهدی نادری مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان جویا شد.

مهدی نادری مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنده شخصاً از این محل بازدید کردم و این مطلب که گفته شده افرادی در گاوداری یا اصطبل زندگی می کنند، صحت ندارد.

وی گفت: این مکان، محل انبارهای کوره های آجرپزی و بلااستفاده بوده است؛ این اتباع نیز تقریبا 2 ماه پیش وارد کشور و حدود 40 روز پیش هم وارد استان اصفهان شدند؛ به این محل رفتند و خانواده های خود را در آنجا مستقر کرده اند و در حال حاضر هم کارگر مزارع اطراف همان ساختمان هستند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری اصفهان با بیان اینکه این اتباع در طرح شناسایی جدید هم شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این افراد برای سکونت در این محل ها نه مبلغی به عنوان رهن پرداخت کردند نه به عنوان اجاره چیزی پرداخت می کنند؛ تقریبا 4 خانوار هستند که در حال ساماندهی این خانواده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت| ماجرای سکونت اتباع خارجی در حاشیه شهر اصفهان چه بود؟

از شایعه تا واقعیت| ماجرای سکونت اتباع خارجی در حاشیه شهر اصفهان چه بود؟